Help Ambachtsbakker formule

All-in marketing


Kent u dat? Heel veel ideeën maar moeite met het uitvoeren daarvan? Patisserie Prenger stroomde over van de leuke ideëen maar kwam niet tot de juiste uitvoering daarvan. De druk van vandaag heeft bij de meeste bakkerijen altijd prioriteit boven de dag van morgen, maar stiekem weet iedereen dat je dan wel constant achter de feiten aanloopt. Prenger wilde starten met online verkoop, vond dat zijn producten strak op de foto moesten, wilde eigen postermateriaal in zijn winkel dat er top uitzag en wilde zijn logo en huisstijl eigentijdser en herkenbaarder maken.

De Ambachtsbakker heeft Patisserie Prenger op al deze fronten geholpen. Steve Bouwman, eigenaar van Patisserie Prenger, weet als geen ander dat het belangrijk is om bij een campagne alle marketing mogelijkheden in te zetten. Online, in kranten, magazines, via folders en met winkelmateriaal. Wel zo handig dat er dan 1 partij is waarmee je hoeft te schakelen en die er voor zorgt dat je over de hele linie herkenbaar bent. Of dit nu het fotograferen van zijn eigen producten is, het maken van een online banner, advertentie of folder. Doordat de Ambachtsbakker alles in eigen huis uitvoert kan je snel en gemakkelijk schakelen.  Ook kan er gebruik gemaakt worden van de marketingtools die door de Ambachtsbakker ontwikkeld zijn, zoals het website met webshop systeem of het narrowcasting systeem met tv schermen in de winkel.